Proces

linialinialinia
aparat

Udokumentuj zdjęciami wykrytą wadę

siedziba

Zgłoś reklamację do punktu sprzedaży, w którym kupiłeś drzwi

kalendarz

Daj nam do 14 dni na odpowiedź

Zazwyczaj wystarcza nam 48 godzin
specjalista

Specjaliści ze sklepu, w którym nabyłeś drzwi, bądź technicy "Barańscy Drzwi" skontaktują się z Tobą w celu usunięcia usterki

karta gwarancyjna

Karta gwarancyjna

Sprawdź warunki gwarancji

Pobierz
formularz reklamacyjny

Fromularz reklamacyjny

Prześlij reklamację

Pobierz

FAQ

Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu produktu widocznej na fakturze sprzedaży lub na paragonie.

Gwarancji podlegają wady fizyczne produktu, niewidoczne podczas zakupu, a które pokazały się w trakcie okresu gwarancji. Wady jawne (jak np. wady wymiarowe) muszą być zgłaszane przed przystąpieniem do czynności montażowych w przeciwnym przypadku istnieje ryzyko nieuznania zgłoszenia.

Należy posiadać odpowiednio wypełnioną kartę gwarancyjną, którą powinien przekazać sprzedawca przy montażu oraz dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu.

Do sprzedawcy, czyli salonu, który sprzedał Państwu drzwi i którego dane widnieją na fakturze czy paragonie. Punkt sprzedaży jako nasz partner ustala już z Barański Drzwi na jakim etapie wystąpiła usterka i jaki będzie sposób rozwiązania problemu. Wszelkie informacje o statusie Państwa reklamacji udzielać zatem będzie również sprzedawca.

Rozpatrzenie gwarancji zawsze następuje do 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenie, ale w zdecydowanej większości przypadków wystarcza nam 48 godzin. Jako datę przyjęcia reklamacji uznajemy termin złożenia jej przez salon sprzedaży do Barański Drzwi. W zależności od powagi usterki naprawa może zająć od kilku dni do kilkunastu tygodni.

W przypadku drzwi zewnętrznych jak najbardziej tak – przecież dom trzeba jakoś zamknąć. Drzwi zastępcze jak sama nazwa wskazuje są montowane tylko na czas naprawy i nie będą dopasowane wzornictwem czy kolorystycznie do drzwi oryginalnie zamówionych.

Pamiętajmy, że drzwi drewniane Barański Premium wykończone są fornirami drewnianymi. Zawsze staramy się tak dobierać materiał, z którego tworzymy nasze drzwi, aby osiągnąć jak najlepsze efekty wizualne. Drewno to jednak materiał naturalny o wyjątkowej specyfice, na którą często nie mamy wpływu. Złamania symetrii słoi czy niewielkie różnice kolorystyczne poszczególnych elementów drzwi (wynik różnej przyswajalności farby przez dane elementy drewna) nie mogą zatem stanowić podstawy do reklamacji. Piękno drewna na tym właśnie polega, że jest wyjątkowe i czasami nieprzewidywalne.

Nieodpowiednie użytkowanie, zły montaż czy ingerencja mechaniczna w produkt mogą doprowadzić do utraty gwarancji. Do najpopularniejszych przyczyn z jakimi się spotykamy są: brak zadaszenia drzwi (w przypadku drzwi zewnętrznych), wstawianie drzwi przed zakończeniem prac mokrych wewnątrz budynku czy brak odpowiedniej wentylacji pomieszczeń (jak wstawiamy drzwi świeżo po zakończeniu prac mokrych to pamiętajmy o regularnej wentylacji pomieszczeń – mają one w sobie jeszcze sporo wilgoci, która niszczy drzwi). Więcej szczegółów przedstawiliśmy w karcie gwarancyjnej.

Ależ oczywiście, nigdy nie zostawiamy klienta w potrzebie i nawet po okresie gwarancji nasz serwis pomoże w naprawie drzwi. Usługi pogwarancyjne w odróżnianiu do tych w okresie gwarancji są dodatkowo płatne.